Nejčastější dotazy
Jak obdržím cestovní smlouvu včetně platebních podmínek?
Cestovní smlouvu Vám k podpisu zašleme, a to e-mailem v pdf souboru k podpisu, pokud bude klient chtít, můžeme zaslat poštou. Zákazník si cestovní smlouvu překontroluje, podepíše, dokument naskenuje a pošle v elektronické podobě na info@italiatravel.cz.
Co dělat, když je na smlouvě chybný údaj?
Kontaktujte pracovníka CK e-mailem a my Vám chybné údaje opravíme a zašleme k podpisu opravenou cestovní smlouvu.
Mám kontaktovat CK, přestože si nejsem jist, ve kterém termínu budu cestovat?
Ano, i v tomto případě nám zašlete poptávku a orientačně předpokládaný termín dovolené. My se budeme snažit udělat vše pro to, abychom nabídli v orientačním termínu pro Vás nejvhodnější ubytování.
Je opravdu důležité se připojistit na cesty?
Zde opravdu není vhodné podcenit riziko důsledků plynoucích z nesjednaného pojištění. V zahraničí můžete potřebovat lékařské ošetření, hospitalizaci v nemocnici, nechtěně způsobíte škodu a v neposlední řadě se může stát, že nemůžete odcestovat z důvodu náhlé nemoci. Pokud nejste na tato rizika řádně připojištěni, veškeré výdaje na místě se Vám řádně prodraží. V případě, že neodjedete na dovolenou, náklady vynaložené na zakoupení pobytu a dopravu se vrácí jen částečně nebo nejsou vratné vůbec.